SUMMER ORANGE

8/03/2020

Farby sú v prírode všade okolo nás, no veľa z nás sa im vyhýba. Interiéri našich domovou ohraničujú biele steny, sedíme na šedých sedačkách v čiernom oblečení a častokrát s rovnako bielo-čiernymi myšlienkami. Odkedy som odložila po roku smútok, oblečenie tmavých farieb na sebe vnímam veľmi negatívne a pociťujem, ako sa to odráža na mojom vnútornom pocite. Niekedy by mi spolu s čiernou farbou stúplo sebavedomie, no teraz nepoznám lepší pocit, než zažiariť v nejakej farbe. Za poslednú dobu som si veľmi obľúbila farbu, ku ktorej má veľa ľudí negatívny postoj. 



 Na fotkách mám obuté moje veľmi obľúbené klinové sandále, ktoré sú jedny z najpohodlnejších, aké som mala. Tento typ topánok si kupujem pravidelne každú sezónu, najčastejšie v svetlých pieskových alebo béžových tónoch, ktoré sa skvele kombinujú. 
Tentokrát som ich skombinovala s odtieňmi oranžovej, ktorú som si za poslednú dobu nesmierne obľúbila. Top s volánmi je jeden z basic kúskov, ktoré sa dá vynosiť na nespočet spôsobov. Za mňa je však dokonalá dvojka so štvorcovou  midi sukňou. Sukňa je strihom aj potlačou látky veľmi podobná modelom od Versace, ktoré sú však plisované. Táto je vyrobená z ľahkého hebkého saténu, ktorý nie je lesklý. 



Okrem slnečných okuliarov, ktoré nesmú v lete chýbať som ako jediný doplnok zvolila malú kufríkovú kabelku, ktorú mám z bonprixu a bola určite správnym krokom. 






Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.