GOLDEN CANARY- HAND MAKEUP

1/06/2019


Pred pár rokmi, keď ešte písanie článkov a natáčanie videí bolo ešte vo svojich úplných začiatkoch som začala sledovať jednu mladú ženu s veľkým potenciálom. Tento svoj potenciál postupne pretavila do viacero úspechov a na jeden sa pozrieme v tomto článku. Komu nebolo jasné o kom píšem, tak reč je o blogerke a youtuberke Petralovelyhair. Koncom minulého roka prišla na trh jej nová paletka v spolupráci so značkou Makeup revolution london, ktorá úplne ovládla internet.


Tiež patrím k ľudom, ktorí keď sa dozvedeli o tejto spolupráci tak vedeli, že túto paletku očných tieňov potrebujú vlastniť. Spolupráca Petry a MRL je viac než podarená a patrí k tým, z ktorých vám je ľúto vyhodiť samotný obal. Paletka obsahuje 36 tieňov, z ktorých každý má 2 gramy.
Farebná škála je skutočne široká. V paletke sa nachádzajú matné aj lesklé zemité odtiene, ale aj farebné skvosty. Práve na tieto farebné tiene som bola najviac zvedavá a nesklamali ma. Postupne ich začínam testovať a ako prvú som vyskúšala moju lásku na prvý pohľad a to odtieň Canary. Jeho pigmentácia je priemerná, no keďže všetky tiene sa dajú skvelo vrstviť tak veľmi jednoducho dosiahneme farby aká je v paletke.
V tomto líčení som ho skombinovala s odtieňmi- Hashtag, Brick Trick, Pretty Please a zlatými trblietkami, ktorými som vytvorila linku v očnom záhybe.



Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.