FALLEN LEAVES

10/30/2020

 Keď som sa pred časom zamýšľala, aké je moje obľúbené ročné obdobie, tak aj po rokoch sa moja odpoveď nezmenila a stále znie, že je to jeseň. V momentálnej situácii si musíme nájsť a všímať každú maličkosť, ktorá by nám mohla zlepšiť deň. A jeseň nie je o maličkostiach, ponúka tak širokú škálu odtieňov farieb, teplé slnečné lúče, vôňu lístia a sychravé dni, ktoré síce účesu nepridajú, no mne pridávajú s relaxom na pohode. 


Rolák v akomkoľvek prevedení je na jeseň a zimu ideálnym kúskom oblečenia. Každá milovníčka žltej farby pochopí moju náklonnosť k práve tomuto pletenému roláku. V kombinácii so sukňou v midi dĺžke vždy vytvorí elegantný look, vhodný na každodenné nosenie. Tú, ktorú som ja nakombinovala je zo spolupráce írskej speváčky a herečky Maite Kelly a Bonprix a je to vážne podarený kúsok. Jej farebné prevedenie dokonalo zapadlo k môjmu obľúbenému kabátiku, ktorý som si pred časom sama ušila a nemohla som sa dočkať, kedy príde čas, aby som ho mohla s hrdosťou nosiť. 




Pokiaľ nás dňom sprevádza upršané počasie, každá z nás ocení, keď bude mať voľné ruky. Preto radšej než kabelku do ruky, volím buď tie crossbody. Ale keď si potrebujem so sebou vziať viac vecí, najlepším riešením je ruksak. Takým som doplnila aj tento outfit v sýtej koňakovej farbe, v podobnom odtieni som zladila aj lodičky. 
Kategóriou samou o sebe je výber vhodných pančúch, pokiaľ by som nebola už dosť farebná, vôbec by som sa nebála zvoliť nejaké teplé farebné pančuchy. Také najlepšie rozbijú fádne outfity. 








Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.