BLAIR x EMILY

1/31/2021

Obdobie dlhých zimných večerov,  prinúti k pasivnému  tráveniu času asi väčšinu z nás. Ja sama veľmi rada pozerám seriály a tie čo som videla viac krát si púšťam, ako kulisu keď pracujem. 
Musím sa priznať, že teda radšej mám overenú klasiku, ale aj novinky vedia zaujať. Minulý rok akoby sa bolo vrece roztrhlo s chválami na seriál Emily in Paris. Napriek šarmu hlavnej herečky a pekných outfitoch, ma dej vôbec neoslovil a doslova som sa pri ňom nudila. Avšak štýl obliekania samotnej Emily, za ktorým stoja špičkové esá, sa ja jednu dobu stal ikonickým. 

 

Mojou obľúbenou seriálovou postavou, ktorej módne výstrelky som doslova hltala sa však stala Blair Waldorf zo seriálu Gossip Girl, ktorý mimochodom čaká nový remake. Hlavne ňou je inšpirovaný dnešný outfit v spolupráci s bonprix. Školácky look je zložený zo základných kúskov, ktorých na ich eshope nájdete nespočet. Predĺžená biela blúzka, doplnená o saténovú viazanku, károvaný kabát, čierne koženkové nohavice. 
Táto kombinácia si však pýtala niečo na rozbitie a preto som sa rozhodla skombinovať krátke čižmy na šnurovanie spoločne s baretkou v rovnakej farbe. 


 Ste skôr tím Blair alebo Emily? :) 


 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.