GLITTER ROSES- HAND MAKEUP

6/09/2019
Teplé počasie mám rada hlavne kvôli tomu, že priam nabáda k noseniu farebného oblečenia a rovnako tak aj líčenia. Teplé neonovo výrazné farby dokážu rozžiariť hocijaké líčenie a stačí jeden výrazný tieň a je "vymaľované".  Medzi moje najobľúbenejšie spôsoby ako vyskúšať nový makeup look patrí hand makeup, ktorý tu môžete pravidelne vídať. Tentokrát som sa rozhodla o ďalšiu kombináciu za pomoci paletky od MRL v spolupráci s Petra Lovelyhair. Obsahuje skutočne širokú farebnú škálu odtieňov a pokiaľ sa niektoré zdajú málo pigmentované stačí ich len navrstviť. Tak je to aj so žltým tieňom Canary, ktorý som musela poriadne navrstviť aby som docielila tejto farby. Ružovo fialový očný záhyb bol inšpirovaný krásnymi  meninovými ružami a cut crease som vykreslila tekutými glitrovými linkami , na ktoré som opäť použila tekutú očnú linku v ružovej farbe ruží.






Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.