AQUA CRYSTALS - MAKE-UP

6/08/2019
Kozmetická značka Sleek patrí medzi moje obľúbené, aj keď nič iné, než očné tiene od nich nevlastním. Tie však dokážu predčiť všetky očakávanie svojou skvelou sýtou pigmentáciou.
Nedávno, keď som hľadala, aké líčenie by som mohla zo svojej kozmetiky vymyslieť som si spomenula na túto krásku. Ultra mattes v2 je paletka, ktorá klasicky obsahuje 12 očných tieňov, ktoré sú sýte neprášia a dlho vydržia. Veľmi rada a často používam tiene z nej, čo je aj vidieť, no málokedy sú to tie výraznejšie.



Pokiaľ ma sledujete na mojom instagrame už dávno viete, čo aké tiene som na líčenie použila. No ale pekne po poradí. Najprv som siahla po odtieni s názvom Orbit a do očný záhyb som ztmavila tieňom Ink. Celé líčenie som v prednej časti doplnila o svetlé cut crease a pozdĺž horných rias som prilepila pár kamienkov.











Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.